در آخرین مرحله قبل از ثبت سفارش، زمانی که دکمه  پرداخت و تکمیل خرید  را فشار دهید، سفارش شما با موفقیت ثبت می شود و در وضعیت منتظر پرداخت قرار می گیرد، همزمان شماره کارت به نمایش در می آید، مبلغ را از طریق موبایل بانک یا عابر بانک کارت به کارت نموده و عکس فیش انتقال وجه و کد رهگیری سفارش را از طریق باکس گفتگو         برای ما ارسال می فرمایید تا سفارش تایید شود.​​​​​​​

روش پرداخت

ارسال و تحویل

1. سفارشات در حالت معمول با پست پیشتاز یا تیپاکس به سراسر کشور ارسال می شوند. در بخش "انتخاب روش ارسال" با توجه به آدرس انتخاب شده گزینه های قابل انتخاب به نمایش در می آیند و مبلغ گزینه انتخابی همراه با فاکتور پرداخت خواهد شد.
​​​​​​​​​​​​​​
گزینه های ارسال برای سراسر کشور (به جز تهران) به صورت زیر است:







​​​​​​​و گزینه های ارسال به تهران به شرح زیر است:




​​​​​​​​​​​​​​


​​​​​​​
​​​​​​​
ارسال با پیک فقط در تهران امکان پذیر است که در مراحل خرید توسط مشتری انتخاب و هزینه اش پرداخت می شود.
​​​​​​​​​​​​​​

2. ارسال سفارش به مبلغ حداقل 1 میلیون تومان از طریق پست به صورت رایگان به سراسر کشور انجام می پذیرد. گزینه ارسال رایگان از طریق تیپاکس برای سفارش های حداقل 2 میلیون تومان و از طریق پیک در تهران برای سفارش های حداقل 3 میلیون تومان فعال خواهد شد.

3. تحویل
سفارشات به پست یا تیپاکس در اولین روز کاری یا نهایتا دومین روز پس از ثبت سفارش صورت می پذیرد.

4. تغییر وضعیت سفارش شامل ثبت، تایید پرداخت، آماده سازی، ارسال، کد رهگیری و تحویل از طریق پیامک به خریدار ارسال می شود.
​​​​​​​
5. هرگاه مشتریان تهران گزینه ارسال با پیک را انتخاب نمایند، کد رهگیری در پیامکِ ارسال بسته، شماره موبایل پیک می باشد.

قوانین و مقررات

1. معمولا بسته ارسالی بین 2 تا 5 روز به دست مشتری خواهد رسید، البته توجه داشته باشید که سرعت فرآیند پستی وابسته به عملکرد اداره پست ایران می باشد. مشتریان تهران در صورتی که برای زمان مشخص نزدیک مثل مهمانی خاص نیازمند دریافت سفارششان هستند حتما گزینه "ارسال با پیک" را انتخاب کنند، چرا که در فرآیند پستی بسته از چرخه کاری فروشگاه گردانیه خارج گردیده و چنانچه پست در وظایفش کوتاهی کند فروشگاه نمی تواند مستقیم پیگیری کند و ممکن است بسته دیرتر تحویل گردد. البته سرعت عملکرد تیپاکس سریعتر از شرکت پست می باشد ولی در موارد شلوغی دیده شده که تیپاکس هم دچار تاخیرهای ارسال شده است. برای مشتریان خارج از تهران خواهشمندست چند روز اضافه تر جهت تاخیرهای پست یا تیپاکس در نظر داشته باشند و سپس اقدام به ثبت سفارش نمایند.

​​​​​​​2. از ابتدای فصل زمستان تا فرا رسیدن نوروز حجم کار اداره پست، تیپاکس و پیک ها بسیار بالاست، بنابراین خواهشمندست قبل از خرید، تاخیرهای احتمالی اجتناب ناپذیر ناشی از این موارد را در نظر داشته و زودتر اقدام به ثبت سفارش بفرمایید. توصیه می شود برای خرید قبل از نوروز در دو هفته اول اسفند اقدام نموده تا به موقع بسته به دست شما برسد. در مورد سفارش های بعد از 15 اسفند و به خصوص هفته آخر هیچ تضمینی نیست که اداره پست یا تیپاکس بسته را به سرعت معمول به دست شما برسانند. بنابراین فروشگاه گردانیه این موارد را قبل از خرید به اطلاع خریدار رسانده و بسته را نهایتا تا 2 روز پس از ثبت سفارش به پست تحویل می نماید، مسئولیت طولانی شدن فرآیند پستی در زمان شلوغی بر عهده اداره پست یا تیپاکس می باشد.

3. چنانچه مشتری روش ارسال با پست را انتخاب نماید و آدرس خاصی را به عنوان آدرس گیرنده ثبت کند، مسئولیت حضور در آدرس بر عهده مشتری می باشد. اگر مشتری در هنگام مراجعات پستچی در آدرس حضور نداشته باشد و همچنان در طی چند روز برای دریافت بسته به مرکز منطقه پستی مراجعه نکند، بسته از باجه معطله مرجوع می گردد. مسئولیت برگشت خوردن مرسوله به دلیل بالا بر عهده مشتری می باشد و هیچ مسئولیتی بر گردانیه وارد نیست، با این حال فروشگاه گردانیه به محض دریافت بسته مرجوعی، هزینه پست را از مبلغ واریز شده فاکتور کسر کرده و مابقی را به مشتری استرداد خواهد کرد.

4. در صورت مغایرت کالای دریافتی با کالای موجود در سایت حتما پشتیبانی را در جریان بگذارید تا موضوع بررسی و رفع گردد.

5. همه کالاها قبل از ارسال از نظر سلامت ظاهر و اصل بودن بررسی و تایید برای ارسال می گیرند.

6. 
نکته: خرابی پمپ یا اسپری عطر مربوط به شرکت سازنده است و شکستگی در بار هم به علت بی احتیاطی پست و تیپاکس است. با این حال فروشگاه گردانیه این موارد را با هزینه خود به منظور جلب اعتماد مشتریان بر عهده می گیرد.

7. در مورد کالاهایی مثل عطرهای پلمپ (سلفون بسته) که درونشان قابل رویت نیست، پس از باز شدن توسط مشتری چنانچه دچار خرابی پمپ یا شکستگی باشد مشتری موظف است ظرف 2 روز موضوع را با عکس ارسالی به اطلاع پشتیبانی برساند.

8. نحوه تعویض کالای مغایرتی یا آسیب دیده: در صورت تایید فروشگاه برای تعویض، مشتری متعهد است کالا را با همان بسته بندی محکم (به همراه ضربه گیر) آماده نموده و همراه با فاکتور با پست پیشتاز یا تیپاکس ارسال نماید و عکس قبض پستی و کد سفارش را به باکس گفتگو ارسال نماید. پس از احراز مشکل کالای قبلی، ظرف نهایتا یک هفته کالای مشابه در صورت موجود بودن برای مشتری ارسال شده و مبلغ پستی عودت کالا به حساب مشتری واریز خواهد شد.

9. لوازم آرایشی و بهداشتی مانند ریمل، رژلب ، رول ضد تعریق و ... که با پوست تماس مستقیم دارند مانند دیگر کالاها حتما از نظر سلامت ظاهر قبل از ارسال تایید می شوند و به هیچ وجه قابل تعویض یا عودت نیستند.

10. ثبت سفارش از طریق سایت طی 24 ساعت شبانه روز امکان پذیر است.

11. جهت دریافت مشاوره خرید در 
روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 9 شب و روزهای پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 1 بعد از ظهر میتوانید از طریق واتساپ 09020503200 یا باکس گفتگو با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. ​​​​​​​چنانچه خارج از این ساعات پیام ثبت کنید، در اولین روز کاری طبق ساعات بالا به شما پاسخ داده خواهد شد.

پرسش‌های متداول

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش