چطور میتونیم عطر و ادکلن به عنوان هدیه انتخاب کنیم؟

 

چطور میتونیم عطر و ادکلن به عنوان هدیه انتخاب کنیم؟

اول باید ببینیم مناسبت چیه؟!

تولد یا سالگرد ازدواج یا روز پدر و مادر یا مناسبت های دیگه 

اگر مناسبت سالگرد ازدواج بود که زیباترین حالت اینه که عطرهای زوج که برای جفت ها مناسب هست رو هدیه بدیم

اگر فصل گرم بود یک جفت عطر خنک با کمک مشاور فروش انتخاب میکنیم و اگر فصل سرد بود عطر معتدل یا عطر گرم رو انتخاب میکنیم.

در مورد پدرها و مادرها که حتما ذائقه عطریشون رو میدونیم و رایحه ای در خور براشون پیدا میکنیم.

در مورد عطر هدیه دادن بهتره که سلیقه شخص مورد نظر رو بدونیم، که این طوری کار خیلی راحت تر میشه و عطرهای هم خانواده اون رایحه رو میتونیم انتخاب کنیم. وقتی طرف مقابل همسر یا فرزند یا خواهر و برادرمون باشه از این بابت خیالمون راحته که میدونیم چی دوست داره.

اما زمانی که هیچ اطلاعاتی در مورد سلیقه عطری طرف مقابل نداریم با کمک مشاور و اطلاعات کلی که از ما میگیره و پیشنهاداتی که به ما ارائه میکنه میتونیم عطری رو انتخاب کنیم که احتمال مورد پسند واقع شدنش زیاده.

حالا آسون تر شد که چطور میتونیم عطر و ادکلن به عنوان هدیه انتخاب کنیم؟

به طور کلی اینکه شخص مورد نظر میگرن داره یا نه، از چه گلی خوشش میاد، طبع بدنش چیه، از چه رنگ هایی در لباس پوشیدنش استفاده میکنه یا اینکه سرمایی یا گرمایی هست، حدود سنی اش چقدره و چقدر زندگی فعالی داره مثلا دانشجو یا ورزشکاره و اطلاعاتی از این قبیل در مورد سلیقه عطری به کارمون میاد.

این اطلاعات حتی در مورد سایز عطر هم به ما کمک میکنند مثلا برای کارمندها، دانشجوها و ورزشکارها و حتی طبیعتگردها که مدام در رفت و آمدهستند و خیلی احتمال داره عطرشون رو حمل کنند میشه از عطرهای کیفی براشون هدیه انتخاب کرد. ولی در مورد بزرگترها که معمولا در خانه عطر میزنند و شیشه های کوچکتر شاید خیلی مورد پسندشون نباشه،  شیشه های سایز بزرگ بهترین گزینه هستند.

در مورد بزرگترها گاهی عطرهای نوستالژی به خاطر یادآوری خاطرات شیرین گذشته انتخاب های دلپذیری هستند و البته برای کم سن و سالترها که خیلی دنبال به روز بودن هستند ترندهای سال رو حتما در نظر بگیرید تا بتونید نظر مثبتشون رو جلب کنید.

 

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش