لوازم آرایش مناسب برای آب و هوای گرم روزهای تابستانی

 

لوازم آرایش مناسب آب و هوای گرم تابستانی

 

لوازم آرایش مناسب برای آب و هوای گرم روزهای تابستانی

خب آب و هوای تابستان چه خصوصیاتی داره؟

چه رنگ هایی در لباس پوشیدن یا حتی در خوردن و نوشیدن بیشتر دیده میشن؟

 

وقتی احساس گرما میکنیم لباس های روشن میپوشیم، عطر خنک استفاده میکنیم،  آب میوه های رنگارنگ مینوشیم مثل آب هندوانه، اسموتی های سبز و آبی، ... 

آرایش هم نوعی پوشش هست مانند لباس پوشیدن و عطر زدن. پس بهترین انتخاب رنگ های روشن هستند که هم از لحاظ زیبایی با لباس ها هماهنگی داشته باشند و هم از طرفی گرمای هوا و آفتاب رو به خودشون جذب نکنند. طوری که حس خنکی و تازگی و سبکی به ما بدهند. انواع رنگ های صورتی کمرنگ و پررنگ، نارنجی های شاد، قرمز و سرخابی های شفاف که میوه های تابستانی رو تداعی میکنند برای آرایش لب ها بهترین انتخاب هستند.

برای آرایش چشم ها هم از طیف های صورتی، نارنجی، قرمز و سرخابی که ترند هستند هم به عنوان خط چشم و سایه و هم به عنوان ریمل میشه استفاده کرد و هم از آبی ها و سبزهای متنوع و چشمگیر هستند. رنگ های مشکی و قهوه ای و تیره رو نگه دارید برای روزهای سرد سال که در راهند.

 

هنوز کلی میشه در مورد لوازم آرایش مناسب برای آب و هوای گرم روزهای تابستانی صحبت کرد. خورشید که روی آب دریا میتابه، درخشش جذابی ایجاد میکنه که این حس درخشش رو در آرایش هم میشه به کار برد. به عنوان مثال رژلب های مایع و شاینی حس خیس بودن و درخشش رو همزمان دارند. هایلایترهای گونه و نواحی برجسته صورت و حتی رژگونه های براق هم همین جلوه رو به همراه دارند. بعضی همچنان رژگونه های مات و محو رو ترجیح میدهند که بسیار هم زیباست و در کنار بقیه اجزای آرایش چه مات و چه براق کنتراست خاصی رو خلق میکنند. آرایش های شاینی و براق بیشتر در میان نوجوان ها و جوان ها طرفدار دارند، بزرگترها مات ها رو بیشتر میپسندند که هرکدام به جای خود زیبا و مناسب هستند.

 

 

سالک گفت:
درود
از توضیحات کامل ارائه شده سپاسگزارم.
    مدیریت گفت:
    درود برشما
    باعث افتخار ماست
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش