آراستگی دست ها

آراستگی دست ها

چقدر به زیبایی پوست و ناخنهای دستت اهمیت میدی؟!

از آنجایی که در زندگی روزمره زیاد از دست ها استفاده می کنیم، پس حتما لازمه که  بهداشت دست ها رو هم رعایت کنیم. گاهی چندین بار مجبور میشیم که دست ها رو بشوییم و نتیجه اینکه پوست دست خشک میشه. برای پیشگیری از این اتفاق بهتر است که از آب ولرم و شوینده مناسبی که به رطوبت طبیعی پوست آسیب نمیزنه استفاده کنیم. به عنوان از مایع ظرفشویی رو به هیچ وجه مستقیم روی دست ها نریزیم و حتما از دستکش برای شستن ظرف ها استفاده کنیم. در کارهای حرارتی یا توام با گرد و غباربه عنوان مثال کار با فر در آشپزی یا کار با اتومبیل مانند تمیز کردن شیشه ها و ... حتما از دستکش مخصوص استفاده کنیم. در کنار این مراقبت ها ضروری است که چندین مرتبه در طول شبانه روز از کرم مرطوب کننده استفاده کنیم و هر زمان که از کرم ضد آفتاب استفاده می کنیم حتما بخشی از آن را روی دست ها بمالیم.

چنانچه اهل کوهنوردی هستید یا در هوای پاییز و زمستان همیشه یک کرم مرطوب کننده دست همراه داشته باشید چرا که هوای خشن فصول سرد پوست دست ها را زبر و آسیب پذیر و گاهی زخم میکند. پس همیشه پیشگیری بهتر از درمان است.

تمام مواردی که در بالا در مورد پوست گفته شد در مورد سلامت ناخن ها هم صدق میکند. پس ناخن ها هم در کنار مراقبت و رطوبت رسانی نیازمند رسیدگی هستند. برای پاک کردن لاک از پدهای ملایم پاک کننده استفاده کنید و هرگز از استون خالص استفاده نکنید. به صورت روتین آنها را سوهان کنید تا ظاهری آراسته داشته باشند. به منظور رعایت بهداشت ست مانیکور و پدیکور شخصی داشته باشید که از بیماری های مسری ناخن در امان باشید. در صورتی که کاشت ناخن انجام می دهید، بیش از حد سطح ناخن را سوهان نکنید چرا که به بافت عمیق آسیب میزند.

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش